Lite för mycket

Ett nytt år har efterträtt det gamla, nu är det alltså år 2012.

Nyårsfirandet blev väldigt lyckat och vårt tema "lite för mycket" var svårt att undgå. Hela festen kanske var lite för mycket till och med :). Jag är glad, nöjd men även lite mätt på festande, det dröjer innan det blir party igen. Just nu ser jag faktiskt fram emot att återgå i de normala gängorna igen. Idag passade jag på att avsluta min smester på ett underbart sätt, jag gick på massage. Just nu snurrar det lätt i huvudet och det är bara bra för det betyder ju att kroppen arbetar bort en massa slagprodukter.

Åter till festen och temat. Vi bidrog nog alla till att festen skulle förtjäna sitt namn. En av höjdpunkterna var dock när guldklimpen reste sig upp och höll välkomsttal i min lägenhet. Haha, lite för mycket men skönt att andra tar initiativ och hälsar folk välkomna hem till mig... Annat som toippar listan

* Lite för mycket vitlök.
* Lite för mycket djupa samtal.
* Lite för mycket stopp i handfatet.
* Lite för mycket att dricka drink till frukost.
* Lite för mycket trötthet efter festen.
* Lite för mycket disk och städ.
* Lite för roligt.
* Lite för kallt i munnen för vissa så det blev många bloss.
* Lite för mycket, vill du ligga med mig då?
* LIte för mycket flaskor, de fanns överallt efteråt!!!
* Lite för mycket vin rann ut i kylen, vin ska drickas inte flyta runt i kylen.
* Lite för mycket smile, för jag drack smile-cider.



Kommentarer
Postat av: Elias

Jag har redan fått höra om handfatet, rykten sprider sig snabbt =)

2012-01-02 @ 16:03:37
Postat av: Jonas Jakobsen

Det låter som ni hade en trevlig fest! Ha det bra. Kram

2012-01-03 @ 11:26:35
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0