Så lite kan göra så mycket

* Så lite kan göra så mycket! Det är en bra sammanfattning av hela den här dagen.

* Om jag ägde en superkraft så önskar jag att den bestod i att klona mig själv. Jag har råkat dubbelboka mig och det är inte alltid så bra.

* Oj, är det jul snart? Jag vill inte är min allra första känsla. Det är mycket som ska göras klart innan julledigheten. Sedan ogillar jag all extra stress som julen medför, ogillar all prestige samt alla krav. Jag ser dock fram emot två veckors ledighet tillsammans med nära och kära. Men kan någon förklara för mig varför vi måste ha jul i två månader??? 1/6 av året består ju av jul!! Räcker det inte med att december fylls av tomtar och glitter?

* Rättvisa verkar betyda olika saker för olika individer......

* Idag är det tisdag, imorgon onsdag, sedan torsdag och därefter fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0