Tys då Catta, Catta tyst!

Nu ska jag äntligen efter mycket övervägande ta tag i bloggandet på riktigt. På tystcatta kan du läsa om det mesta som föregår i den annars så pratglada människans liv.

Eftersom jag under en hel midsommarkväll har fått höra att jag ska vara tyst får jag väl skriva istället eller vad tycker ni? (Inte för att personen i fråga ska få som den vill, kommer knappast att kunna hålla tyst). Dock var jag tyst när personen gång på gång mer eller mindre beodrade mig att vara tyst. Numera är det tydligen förbjudet att andas. Förövrigt fick jag ett nytt namnförslag - marsflickan.blogg.se. Alla inblandade kan gissa varför. 

Nu är det dags för fika i solen. 

En uppdatering kommer snart!  

Kommentarer
Postat av: Arbetsbiträdet

Personen i fråga kan själv vara tyst, eller hur! Haha!



jag-ska-aldrig-vara-tyst.blogg.se, kanske?

2011-06-30 @ 09:28:52
URL: http://arbetsbitradet.blogg.se/
Postat av: Angela

Åh hurra vad roligt att du bloggar!



Ser fram emot att få följa den med glädje!

Stor kram <3

2011-07-05 @ 13:27:08
Postat av: Fröken Vis

Haha, tycker också att personen i fråga kan vara lite tyst... Fortsätt tjöta Catta!

2011-07-05 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0