Spontana tankar

Det spelar ingen roll för jag vet vad som är rätt i min värld och något annat spelar faktiskt ingen roll i vissa avseenden. Jag orkar inte ens bli trött, bara konstatera att vi människor är olika, tur är väl det egentligen. Varför hetsa upp sig över saker man ändå inte tycks kunna påverka. Jag måste dock medge att jag har otroligt svårt att undanhålla mina reaktioner, för någon förmodligen min fantastiska mor, har lärt mig att säga min åsikt och agera. Ibland känns det däremot som att energin borde spenderas på bättre saker, på saker där det gör skillnad. Det var länge sedan jag var så tyst i ett socialt sammanhang som ikväll.

Jag ser fram emot morgondagens träning. Det kan bli det sista body pump passet för året, så imorgon gäller det, för kung och fosterland!! Då får jag tillbaka min energi, den brukar infinna sig i samband med träning, yey!

God natt världen, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: vispen

Hoppas att du hade en trevlig kväll med dina kära arbetskamrater. Lycka till på träningen imorgon, kör hårt! Kram

2011-12-19 @ 23:22:44
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Jonas Jakobsen

Lycka till eller hoppas träningen gick bra i dag! kram.

2011-12-20 @ 11:03:58
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0