Tisdag va?

* Har blivit telefonterroriserad av en av ytterst godhjärtad och puttinuttig person, så jag är bara lyckligt lottad. Om alla samtal på jobbet var lika mysiga skulle jag aldrig vilja gå hem.

* Det man inte visste eller förstod förr förstår man senare. Gillar dock inte den senare varianten. 

* Jorden snurrar för långsamt - mitt tempo är bäst.

* Sömn ska inte nedvärderas. Sov typ tio timmar i natt, det var välbehövligt.

* Jag är ett geni för jag kan lära mig av andras misstag. Ödmjukhet är en framgångsfaktor och kaxighet fungerar i rätt sammanhang. 

* Grattis fina Guldklimp för de utökade arbetstiderna :)

* Nu är det möte - ingen rast ingen ro men det är det bästa! Det är en rolig grupp jag ska ha möte med, skratt brukar vara en dominant vara.

* LIVET ÄR ALLTID TOPPEN - DET BEROR NÄMLIGEN PÅ VILKA GLASÖGON MAN TAGIT PÅ SIG!  


Kommentarer
Postat av: Arbetsbiträdet tillika Planeringsgudinna och Guldklimp

Tack Diamanten! :)

2011-08-17 @ 21:47:28
URL: http://arbetsbitradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0