Ett monster eller en skånsk björn?

Det finns ett kanslimonster på mitt jobb eller är det en skånsk björn som har vaknat till liv? Hur som helst skrämms den här varelsen rejält. Hm, en normal människa kan kanske inte förstå hur man kan bli så rädd att man skriker i panik enbart för att chefen, monstret eller den skånska björnen trippar in i arbetsrummet för att kolla läget. Lyckligtvis lyckades jag skrämma varelsen med mitt skrik, så nu är vi kvitt. Det ska la vara spänning på jobbet också förmodar jag. Jag konstaterar typ varje dag att jag arbetar på världens bästa arbetsplats med supergoa kollegor. Idag ska ett stort tack riktas till Gukdklimpen som bjöd på underbart gott fika!

60 sköna minuter spenderades i Domkyrkan där solhälsning, hund, krigaren, grodan och barnet stod på agendan. Jag tycker att det är härlgt att ha kommit igång med träningen igen. Endorfiner är inga dumma grejer det! Det är mycket frustration och problem som kan dumpas i lokalen. Med Yoga en gång i veckan kommer jag snart att bli supersmidig och rörig i kroppen.   

Att be om ursäkt är en styrka som man ska vara stolt över om man besitter. De orden får avsluta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0