Planeringsgudinna isället för varandrago.

Den här dagen har förhållit sig något lugnare än gårdagen på gott och ont, även om de på ett annat sätt tenderar att avslutas på exakt samma sätt. Men så mycket otur och klantighet som jag lyckades uppbringa under fredagen är det knappast möjligt att klara av två dagar i rad. Därför förmodar jag att jag inte kommer att tappa tekanan med kokande vatten över foten en dag till. Dock lär jag spendera kvällen i lugn och ro om inget spontant inträffar förstås.

Jag och Planeringsgudinnan skulle ha haft balkongmys ikväll men på grund av plötslig öronvärk fick detta ställas in. HM, vissa kanske nu kommer att hävda att man på grund av sånt här, aldrig ska planera något. I rent preventivt syfte vill jag och min Planeringsgudinna bestämt påstå att ett sådant resonemang inte är hållbart. Vi kommer därför att planera in en ny balkongkväll snart igen :)






Kommentarer
Postat av: Planeringsgudinnan

Vi står fast vid planeringen och planerar in ett nytt balkongmys. :)

2011-07-09 @ 18:05:47
URL: http://arbetsbitradet.blogg.se/
Postat av: Fröken Vis

Bra planeringsgudionnor! Stå på er och fortsätt planera! oM man inte planerade skulle det aldrig hända något! Kram

2011-07-09 @ 18:28:17
Postat av: Tystcatta

Jag vet inte hur många gånger under min vecka som bloggerska, jag har tänkt att jag skulle vilja kunna "gilla" era kommentarer. Jag saknar FB:s fantastiska "gilla-knapp".

Var lugn Fröken Vis, Planeringsgudinnor kan både planera samt omplanera :)



Kram på er båda två!

2011-07-09 @ 19:02:00
URL: http://tystcatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0