Tre knäppa resonemang

* Det är jätteviktigt att vi alla tar av oss skorna vid dörren för att inte skita ner mattan. Med undantag för mig då, för mina skor är ändå inte skitiga.

* Jag hatar FRUKT och markerar med all tydlighet för allt och alla att det är dumt att äta frukt och att jag minsann inte tänker göra det. Sedan utan vidare vandrar jag in på ICA och köper 10 kg apelsiner. Motivering: jag var sugen på något som bar den orangea färgen.

* Om jag retas med dig och du tar illa upp så är det inte mitt problem, utan ditt! Ja, för det var ju inte jag so valde att du skulle bli retad, det väljer du helt själv.....

Observera att jag var IRONISK, fast ja, finns nog en hel del som tycker att det här beteendet är självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0