Timmarna i Lindome

Ta följande med en nypa salt, ironi och humor. Det är inte allt för seriöst. Enbart en sammanfattning av min och Guldklimpens after-work.

"Skål för personal och ledsagare!"

"Skål för arbetsgivare"

"Skål för planeringsgrupper, djävulens påfund..."

"Inte för att vi är bäst men om alla gjorde som mig så skulle världen vara perfekt!"

"Snyft, Nisse vill inte ligga still hos mig, han bara rivs och bits..."

"Aj, inte nu, Nisse"

" Det är inte lätt när det är svårt"

"Vänner kan inte köpas - poppis just nu men hur blir det om jag tycker fel"

"Vad ska jag göra med mitt liv?"


Kommentarer
Postat av: Lindomebon

Klockren sammanfattning. Du lämnade inte ut våra smaskiga detaljer dock, det är jag tacksam för ;) HAHA!

2011-11-19 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0