Det finaste

Det finns en person i min närvaro som jag älskar just för att han är den han är, ärlig, omtänksam och rolig. Den här helgen har jag enbart levt i nuet och uppskattat att få tillbringa tid med en underbar människa. Tiden har dock flugit iväg och nu sitter jag här i mitt sovrum alldeles ensam och tänker på allt och samtidigt ingenting. Det känns tomt. Det är tur att ingen kan ta tankarna på Matte ifrån mig - att ha en människa i sitt hjärta kan ingen hindra en ifrån, inte ens 15 långa mil. Nu är det nästan två veckor tills jag får krama om honom igen. Trots att det känns tugnt så är det helt okej. För kärleken finns alltid emellan oss.
 
För kärleken är inen vind för kall och inga avstånd för långa. Kärleken övervinner allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Underbart att läsa dessa ord! All lycka till er!

2012-09-23 @ 21:23:23
Postat av: vispen

Instämmer med Niklas, stort lycka till! Kram

2012-09-24 @ 16:30:56
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: Anonym

Instämmer med föregående talare. Ta hand om varandra. Kram

2012-09-26 @ 11:13:45
Postat av: Jonas

Instämmer med föregående talare. Ta hand om varandra. Kram

2012-09-26 @ 11:14:21
URL: http://www.jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0