Topp 10

1. Jag ska aldrig mer förvånas över något!
2. Kopiatorn låter högre när jag är ensam.
3. Zoom Text med tal är grymt när en 20-sidor lång VP ska korrekturläsas. Nu är jag nöjd med utkastet.
4. Det är kul att exprimentera med siffror. 
5. Taxichauffören talade om för mig att jag stod på fel plats när jag skulle hämtas från jobbet. "Nummer 50 ligger i vändzoonen, inte där". Ursäkta! Skulle inte jag veta var jag jobbar längre...
6. Jag kan klara mig utan en fungerande mobil, dock föredrar jag att välja själv om den ska användas eller inte. 
7. Jag har fått höra att jag är modig eftersom jag vågar trycka på en massa knappar, för att sedan se vad som händer. Undrar om alla håller med. I den stunden kom jag att tänka på när jag raderade alla e-postadresser till lokalföreningens medlemmar. Fast just då var jag mest glad över att det inte var distriktets medlemmars e-postadresser eller hela hemsidan. 
8. Solen strålade idag.
9. Vissa tycks tro att frihet handlar om att man får handla hur som helst.
10. Min spelkompis och fika kompis från Norrköping lyckas formulera kommentarer mitt i prick lite då och då, du är så bra!


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Sv: Lyan ligger i Vilbergen, vi får se vad som händer framöver får jag inte den så får jag leta vidare. Väldigt intressant lista du har skrivit tycker jag. Hoppas det är jag som är en din spel och fika kompis som du nämner i ditt inlägg, det tackar jag för i sådanafall. Det är kul att kommentera och läsa andras bloggar och extra roligt när ens kommentarer blir possetivt besvarade. Ha det bra! Kram.

2011-09-28 @ 12:26:51
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0