Verksamhetsplan för v. 45

INLEDNING

Vi är på gång, just nu ska bloggen uppdateras, sommaren är kort men detta blogginlägg kommer inte att regna bort. Nej, du kan lita på mig, här kommer en riktig uppdatering. Vad gör du nu för tiden? Jag kan i alla fall lova att jag fortfarande känner blå blå känslor efter torsdagens krogshow men hur som helst så finns det inget finare än kärleken, så är det i 500 dagar. Haha någon som fattar vad jag dillar om egentligen? Inte jag heller för jag är helt galen, galen i dig bloggen :).


REDOVISNING AV DAG

Idag är det måndag, en lovley sådan. Jag var verkligen på hugget imorse något som kanske inte kopiatron på jobbet uppskattade lika mycket eller så gjorde den det, då den fick hjälp att komma till rätta med sin tröghet tack vare mig. För visst måste man vara trög om man inte klarar av att skriva ut papper med häftning högst upp till vänster utan att det ska bli stopp? Tur att jag fanns där och kunde hjälpa maskinen att få loss papprena, fast å andra sidan så hade det aldrig blivit stopp om jag inte varit där, för då hade ingen velat skrivit ut papper.

Under dagen har jag även passat på att vara ödmjuk. "Efter lunch ska du få ett gäng papper att punkta", "Ja, det gör jag så gärna", "Bra för du har inget val." Japps, det är inte varje dag jag är ödmjuk. Jag borde kanske ringa fröken Vis och få tips om hur jag ska förhålla mig för att bli lite mer bitchig, så att jag slipper vara så ödmjuk.
Kvällen ska vigas åt möten, två stycken, båda tillsammans med fröken Vis. De andra i grupperna har verkligen tur!


VECKANS AKTIVITETER

Måndag: Se ovan, något tycks ha hänt.
Tisdag: Träning, arbete, möten, möten och mer möten.  
Onsdag: Jag intar bland annat hundens position och tar en kopp kofein med några vänner.
Torsdag: Möte med landets effektivare myndighet och arbete såklart.
Fredag: Halmstad invaderas och öronen ska spetsas.
Lördag: Kulturell utmaning
Söndag: Förmodligen hem från Halmstad, allt hänger på bolaget som säljer ätbara men icke goda bistromackor och ägnar sig åt att frakta folk i tågvagnar. Veckan tar även slut.

Alla de här aktiviteterna är meningsfulla i mitt liv på något sätt.


SLUTORD

Veckan kommer att bli händelserik och fyllas av många upplevelser. Jag önskar alla en bra vecka och ser fram emot att höra av och träffa flera av er läsare i veckan. Veckans ledord "Glöm dina bekymmer  imorgon kommer dte ju ändå nya."


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Dina slutord är klockrena, dom är förövrigt mitt motto. "Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya". Tack för ett trevligt samtal i går!

2011-11-08 @ 08:39:59
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0