Jaså du tycker det fungerar bra - då ska vi be att få bevisa att det kan fungera dåligt också!

Beröm eller lovorda aldrig något, för då går det tydligen bara åt skogen. Det där lät ganska syniskt och ska kanske inte tas med 100 % allvar. Men resonemanget håller i alla fall när man har att göra med verksamheter som tycks eftersträva att leva upp till sitt dåliga rykte. Under fruktstuden idag försvarade jag och berömde en instans som ständigt kritiseras i min omgivning. Jag har dock inte märkt av några som helst problem tidigare. Nej, inte förrän jag skulle hem och min arbetsresa inte infann sig. Vackert fick jag ringa och undersöka vart i hela friden bilen tagit vägen. Observerar, att jag för ovanlighetens skull hade ett oändligt tålamod, då jag först ringde 20 minuter efter utsatt tid. Hur som helst svarade den vänliga rösten i telefon att arbetsresan varit i mitt område samt åkt därifrån. Hm, när undrar jag då förbryllat. Nyss. Förvisso såg jag en bil i ett helt annat område, vilket jag inte reflekterade speciellt mycket över då eftersom det var en helt annan gata. Tur att det går att boka en ny.
 
Varför får jag inga mail??? Är det fel på mitt konto eller har såväl funktionärer som spamen tagit semetser? Jag fann en av mina chefer inne på MSN, som jag bad att skicka ett testmail till mig. Detta gjorde och poff hade jag ett efterlängtat mail i inkorgen. Okej, semster var det! Alla har semester just nu, utom jag och Den Mångsidige.

Har väl inte hänt så mycket mer idag. Har just avslutat ett som alltid lika trevligt samtal med Fröken Vis, även kallat Riksbitschen och Högskolepuckot :).


Kommentarer
Postat av: Fröken Vis

Haha, kärt barn har många namn! Tack för ett trevligt samtal! :) Kram

2011-07-13 @ 21:56:41
Postat av: Planeringsgudinnan tillika Arbetsbiträdet

Jag känner igen Varför-får-jag-inga-mail-syndromet. Det kryper i mig när jag inte fått mail på hela dagen. :)

Du är inte ensam. Kram!

2011-07-14 @ 08:40:23
URL: http://arbetsbitradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0