Så vet du att du är trött

Vilken dag! Känslorna har gått mellan allt från hopp till förtvivlan vidare till segerglädje sen till stress och samtidigt stolthet och på samma gång allmän trötthet.

Jag börjar inse att min chef har rätt i att min hjärna tycks vara organiserad i olika kontor som inte alltid tycks kommunicera så väl med varandra. Eller ska man försöka hantera en sak åt gången kanske. Idag har jag gjort flera tappra försök att på samma gång arbeta med fyra olika moment för två olika föreningar. Varför? Jo för att det var nödvändigt. Emellanåt förstod jag knappt vad som menas med en medlem.... Jag hann i alla fall så gott som klart och kan vara nöjd med mig själv.

Trött var det ja, ja det är man när:

* Man tror att tröttheten försvinner så fort man arbetat klart och därför arbetar vidare.

* Inte ens reagerar när taxichauffören glömmer att köra ut på Hisingen, vilket man måste för att komma hem till mig.

* Glömmer bort att klockan är över 18:00 och att det är strunt samma om brevutskicket går iväg idag eller imorgon. Resultatet är leverans måndag morgon i alla fall.

* Tror att Fröken Vis kan hjälpa till med precis allt trots att det är väldigt långsökt att ringa henne. Men det är kanske inte så märkligt att man tror att en Smaragd kan allt särskilt inte när smaragden dessutom är vis. Hoppas hinna träffa den förträffliga vän och fantastiska dokumentförvarare imorgon :).   

Kommentarer
Postat av: Vis Smaragd

Det var ju kul att jag faktiskt kunde hjälpa till. Skönt för dig att din arbetsdag är slut i alla fall. Hoppas vi hinner ses imorgon! Kram

2011-08-25 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0