År 2009 är över!

Den annars så icke Tysta Catta har i alla fall varit betydligt tystare än kopiatorn som har fört ett herrans liv precis hela dagen, dock på min beställning.

Dagen kan sammanfattas på följande sätt:


* 2009 blev 2010, som inte hann bli 2011, håller tummarna för morgondagen.

* Ett viktigt dokument har försvunnit någonstans, underskrifter saknas. Jag jagar värdefulla underskrifter för att rädda massa tusenlappar för jobbet.

* Idag har jag konstaterat att jag har slagit ett REKORD i sommar - nämligen att inte ha badat i sjön alls, bortsett från i juni, då jag hoppade i med kläderna på för att rädda en stackars åra samt vinna en tävling.

* Fröken Vis går att ringa igen, känns kul! Denna kloka person undrar varför man ska ha verksamhetsplaner. Jadu, ibland undrar jag detsamma. Men det är nog enklarare att motivera för bidragsgivare varför just vi ska ha pengar om vi vet vad vi vill göra under året :)

* Tonfisk, tomatkross, majs och pasta är som en dröm i en hungrig ombudsmans liv.

* Jag är medlem i en ny klubb "Klubben för invärtes beundran". 

 


Kommentarer
Postat av: Planeringsgudinnan tillika Arbetsbiträdet

Välkommen i klubben :D VIP only ;)

2011-08-02 @ 20:40:22
URL: http://arbetsbitradet.blogg.se/
Postat av: Fröken Vis

Jag har inte heller badat i någon sjö i år.

Och jag förstår varför man ska ha verksamhetsplaner, förstår bara inte varför allt ska arkiveras. Eller det kanske jag också gör egentligen, om jag tänker lite med mikn visa hjärna...

Jag vill också vara med i er fina klubb!

Kram

2011-08-02 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0